DJI CARE REFRESH dla OSMO POCKET 3 (2 LATA)
DJI CARE REFRESH dla OSMO POCKET 3 (2 LATA )
Potrzebujesz pomocy?
Chcesz złożyć zamówienie przez telefon?
Masz pytania? Zadzwoń: 602 15 66 80
lub napisz do nas!
DJI CARE Refresh forma ubezpieczenia od uszkodzeń z winy użytkownika DJI CARE REFRESH do Pocket 3 na 2 lata
DJI Care Refresh jest formą dodatkowej gwarancji która pokrywa uszkodzenia mechaniczne powstałe na skutek błędu uzytkownika.
DJI Care Refresh obowiązuje przez 2 lata ( z opcją możliwości przedłużenia na trzeci rok ( przez wykupienie rocznego kodu) od daty wykupienia i oferuje cztery wymiany uszkodzonego podczas normalnego użytkowania produktu za niewielką dodatkową opłatą 219 zł.
Za każdym razem gdy zgłosisz uszkodzenie otrzymasz następne nowe urządzenie lub nie noszące śladów użytkowania.
Kod DJI REFRESH można aktywać do 30 dni od aktywacji urządzenia. Jeśli minęło 30 dni ciągle możesz zgłosić chęć zakupu DJI CARE REFRESH wysyłając do DJI film, na którym będzie widać, że Twoje urządzenie jest sprawne technicznie. Wniosek z filmem można zgłosić tutaj .
Po zakupie, ubezpieczenie DJI CARE uruchamia się poprzez tą stronę ( kliknij tutaj ), podając numer z karty DJI REFRESH oraz wpisując nr seryjny sprzętu.
Użytkownik który wykupi ochronę DJI CARE REFRESH podczas kontaktu z serwisem DJI jest traktowany priorytetowo, skraca to czas oczekiwania na wymianę sprzętu do minimum.
Użytkownik posiada status VIP co podczas kontaktu z pomocą techniczną ogranicza się do 1 telefonu do supportu by otrzymać odpowiedź na dowolne pytanie.
Schemat postępowania gdy przydarzy się wypadek i dron zostanie uszkodzony z naszej winy.
1. Zgłaszamy usterkę na stronie DJI - ONLINE REPAIR
2. Wpisujemy nr seryjny produktu którego dotyczy DJI CARE REFRESH, system automatycznie wykryje produkt jeśłi ubezpieczenie jeszcze jest aktywne.
Najlepiej skorzystać z opcji "Express", wyskoczy okienko TIPS, proszę kliknąć LEARN MORE a potem "Confirm to use Dji Care Express"
3. Wpisujemy ponownie nr seryjne odsyłanego sprzętu, odsyłamy tylko gimbal, bez akcesoriów
4. Teraz pozostaje opłacić wymianę -przy opcji Express przez portal PayPal. Express to najszybsza opcja wymiany.
5. Czekamy na etykietę nadawczą (opłaconą przez DJI ) która przyjdzie mailem i wysyłamy sprzęt DJI do Niemiec lub Holandii (zależnie od rodzaju sprzętu).
6. Jeśli nie korzystamy z opcji Express, po wysłaniu, najpierw czekamy na wycenę - po jej otrzymaniu możemy zdecydować czy naprawiamy odpłatnie czy korzystamy z DJI CARE REFRESH i wtedy dopiero płacimy.
8. Czekamy na powrót sprzętu z serwisu.
DJI Care Refresh nie ma zastosowania :
1) Gdy produkt został utracony - skradziony lub zagubiony.
2) Gdy zgłoszenie chęci skorzystania z ubezpieczenia nastąpiło po wygaśnięciu usługi DJI CARE.
3) Gdy użytkownik zakupił kod ale go nie aktywował.