logo
DJI CARE REFRESH FAQ - Pytania i odpowiedzi
13 Jan

   1, Co to jest  DJI Care Refresh i jakie drony obejmuje?

DJI Care Refresh to plan serwisowy, który zapewnia ci spokój ducha, obejmuje uszkodzenia drona z winy operatora.

DJI Care Refresh jest ważny przez 12 miesięcy (z opcją rozszerzenia na drugi rok)  i oferuje do dwóch pełnych wymian za dodatkową opłatą, jeśli podczas normalnego użytkowania wystąpi przypadkowe uszkodzenie urządzenia. Za każdym razem, gdy poprosisz o wymianę, otrzymasz model zastępczy, który jest nowy lub odpowiada nowemu pod względem wydajności i niezawodności.

W usłudze  otrzymujemy dwie wymiany, każda z nich jest osobno płatna. Usługa składa się zatem z dwóch opłat - jednorazowej opłaty aktywacyjnej oraz stałej opłaty za każdą wymianę (max 2 wymiany na rok).

DJI CARE Refresh obejmuje drony DJI zakupione w Europie od dystrybutorów, nie obejmuje produktów kupionych poza UE np w USA czy Chinach.

    
    2, Jak mogę kupić DJI Care Refresh dla mojego Inspire 2?

    Plan gwarancji DJI Care Refresh jest dostępny osobno dla kamer Inspire 2, Zenmuse X4S, Zenmuse X5S i Zenmuse X7. Jeśli zakupiono więcej niż jedną kamerę, można zakupić DJI Care Refresh dla każdego z nich.
    
    3, Jak mogę kupić i używać DJI Care Refresh dla Mavic 2?

    Jeśli chcesz zakupić DJI Care Refresh dla Mavic 2, możesz go kupić w dowolnym dostępnym sklepie razem z Mavic 2 lub kupić  PO PROSTU U NAS.


    Istnieją trzy sposoby aktywacji DJI Care refresh  i powiązania go z zakupionym dronem :
    
    1. Odwiedź stronę DJI Care Refresh bezpośrednio, następnie wprowadź kod aktywacyjny i numer seryjny drona, aby powiązać go z planem serwisowym.
    2. Odwiedź sklep internetowy DJI i po zakupie DJI Care Refresh (Mavic 2) wprowadź numer seryjny drona, aby powiązać go z planem odświeżania DJI Care.
    3. Odwiedź stronę pomocy technicznej DJI i wprowadź kod aktywacyjny oraz numer seryjny drona, aby powiązać go z funkcją DJI Care Refresh.

https://support.dji.com/care/active


    Aby skorzystać z usługi wymiany, wejdź na oficjalną stronę DJI, przejdź do działu wsparcia, wybierz Usługi naprawcze, a następnie wybierz opcję Online Repair Request.
    Zostaniesz poproszony o opisanie problemu  i podanie swoich danych. Centrum naprawcze DJI oceni twój produkt i wyśle ​​ci ofertę po dokonaniu wyceny, będziesz mógł wybrać czy wolisz naprawić wykorzystując DJI CARE REFRESH czy też naprawić normalnie. Czasem zwykła naprawa może być tańsza - przy mniejszych uszkodzeniach.
    Jeśli wybierzesz opcję Express (sugerowana opcja jeśli jesteśmy pewni że na pewno chcemy wykorzystać DJI CARE) , nie będzie dokonywana wycena, a wymiana zostanie wysłana do Ciebie szybciej niż zwykle.
    Po wysłaniu zgłoszenia, prosimy o przesłanie drona i odpowiedniego gimbala do Centrum naprawczego DJI według zarejestrowanych informacji. Usługa zostanie automatycznie przepisana na wymienionego drona, a gwarancja zachowana.
    
    4, Jeśli gimbal Mavica 2 został wymieniony, czy nadal mogę korzystać z DJI Care Refresh?

    Tak. Nowa usługa  DJI Care Refresh pozwala klientowi wymienić gimbal Mavic 2. Jedna usługa DJI Care Refresh obejmuje dwie zastępcze jednostki na rok, co zapewnia większą elastyczność.
    Usługa obejmuje dron, gimbal, akumulator i śmigła. Twoja usługa nie będzie jednak ograniczona przez liczbę gimbali Twojego drona. Po wymianie gimbala Mavic 2 w wyznaczonym przez DJI centrum naprawczym  system automatycznie zaktualizuje numer seryjny wymienionego produktu.
    
    
    5, Czy mogę wymienić mój gimbal Mavic 2 Pro na gimbal Mavic 2 Zoom w ramach DJI Care Refresh?

   DJI Care Refresh nie obejmuje wymiany gimbala na gimbal innego modelu. Możesz jednak ubiegać się o tę konkretną usługę osobno. DJI Care Refresh zastąpi tylko ten sam gimbal, który był dołączony do drona fabrycznie. Na przykład, jeśli wyślesz Mavic 2 Pro, zastąpimy go tylko gimbalem Mavic 2 Pro.
    
    6, Czy mogę zakupić DJI Care Refresh dla nowego sprzętu, jeśli mój dron został aktywowany powyżej 48 godzin?

    DJI Care Refresh można kupić dla każdej kamery lub drona, która nie została aktywowana lub została aktywowana poniżej 48 godzin. Okres obowiązywania każdego programu gwarancji DJI Care Refresh zależy od daty podanej w umowie serwisowej, którą otrzymasz pocztą elektroniczną po dokonaniu zakupu.

Jeśli minęło 48 godzin, ciągle możesz zgłosić chęć zakupu DJI CARE REFRESH wysyłając do DJI film, na którym będzie widać, że Twoje urządzenie jest sprawne technicznie. WNIOSEK Z FILMEM MOŻNA ZGŁOSIĆ TUTAJ .

    
    7, Które części można wymienić na DJI Care Refresh?

    Seria Mavic i Spark: dron, gimbal i kamera, bateria i śmigła.
    Seria Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced i Phantom 3 SE: dron, gimbal, kamera i śmigła.
    Inspire 2: dron i śmigła.
    Zenmuse X4S, Zenmuse X5S i Zenmuse X7: Gimbal i kamera (w tym obiektyw).
   
Po wysłaniu żądania wymiany wyślij część wymagającą wymiany do DJI.

    
    8, Jaka jest różnica między DJI Care Refresh a gwarancją na produkt DJI? Czy gwarancja na produkt DJI będzie nieważna bez zakupu funkcji DJI Care Refresh?

    Gwarancja na produkt jest gwarancją usługi naprawczej świadczonej przez producenta w przypadku wykrycia usterek produktu. DJI Care Refresh zapewnia serwis wymiany, jeśli podczas normalnego użytkowania wystąpią uszkodzenia wynikające z przypadkowego uszkodzenia drona, śmigła lub akumulatora z winy operatora. Nadal możesz cieszyć się standardową gwarancją DJI bez zakupu DJI Care Refresh, ale DJI Care Refresh może znacznie obniżyć koszty serwisu. Ponadto, jeśli koszty naprawy są objęte standardową gwarancją na produkt, nie wpłynie to na pozostałe saldo wymiany na urządzeniu DJI Care Refresh.
    
    9, Czy mogę przedłużyć DJI Care Refresh?

     Tak, jeśli Twój DJI Care Refresh jeszcze nie wygasł i została co najmniej  1 wymiana , możesz kupić DJI Care Refresh +, który rozszerza ubezpieczenie o kolejny rok i zapewnia jeszcze jedną wymianę.
   
    10, Jak wymienić mojego drona na DJI Care Refresh?

    DJI Care Refresh jest związany z numerem seryjnym produktu. Jeśli chcesz wymienić swój produkt, skontaktuj się z pomocą techniczną DJI przez telefon, e-mail lub czat na żywo. Następnie wyślij swój produkt do wyznaczonego centrum naprawczego DJI pod kierownictwem personelu pomocy technicznej DJI. Nasz personel naprawczy przeprowadzi ocenę szkód i prześle fakturę. Po otrzymaniu faktury możesz albo naprawić swój produkt, albo wymienić drona na DJI Care Refresh. Otrzymasz jednostkę, która jest nowa lub jest odpowiednikiem nowości pod względem wydajności i niezawodności po uiszczeniu opłaty serwisowej określonej w Umowie o usługę DJI Care Refresh. Dron zastępczy zostanie automatycznie powiązany z twoim planem odświeżania DJI.
    
    11, Kupiłem DJI Care Refresh, czy muszę powiązać go z moim produktem?

    Jeśli kupisz kod aktywacyjny DJI CARE REFRESH, musisz go wprowadzić wraz z numerem seryjnym  produktu przez http://store.dji.com/active-care, aby aktywować  DJI Care refresh.
    
    12, Gdzie mogę znaleźć numer seryjny drona lub gimbala ?

    W przypadku serii Mavic i Spark, numer znajduje się w komorze baterii.  
    Dla Mavic 2, numer seryjny gimbala znajduje się na osi gimbala.
    W przypadku Inspire 2 numer seryjny drona można znaleźć na ogonie drona.
    Zenmuse X4S, X5S i X7, numer seryjny gimbala można znaleźć na gimbalu.
    Seria Phantom 4 Pro i Phantom 4 Advanced, numer seryjny drona można znaleźć w komorze baterii.
    W przypadku Phantom 3 SE numer seryjny drona można znaleźć na spodzie drona, a numer seryjny gimbala znajduje się na tabliczce gimbala.



    



 


   13, Mój dron wpadł do wody. Czy wymiana zostanie objęta DJI Care Refresh?


    Uszkodzenia występujące po kontakcie produktu z wodą objęte są DJI Care Refresh. Produkt, który ucierpiał z powodu zalania wodą, można wymienić w ramach DJI Care Refresh.
    
    14, Czy  DJI Care refresh ma międzynarodowy zasięg?

    Nie, w tej chwili funkcja DJI Care Refresh działa tylko w rejonie zakupu. DJI Care Refresh i odpowiedni produkt muszą zostać zakupione w tym samym kraju lub regionie.
    
    15, Gdzie jest dostępna usługa DJI Care refresh ?

    W tej chwili usługa DJI Care Refresh jest dostępna tylko dla klientów z USA, Kanady, krajów UE, Szwajcarii, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Australii, Hongkongu, Tajwanu i Chin kontynentalnych.
    
    16, W jakich regionach dostępne jest wsparcie telefoniczne?

    Wsparcie telefoniczne jest obecnie dostępne tylko w USA, Kanadzie, krajach UE, Wielkiej Brytanii, Hongkongu, Tajwanie i Chinach kontynentalnych.


WARUNKI USŁUGI

    

Dziękujemy za wybranie DJI Care Refresh. Kupując DJI Care Refresh, potwierdzasz, że przeczytałeś, zrozumiałeś i zaakceptowałeś te warunki. DJI Care Refresh jest tworzony przez SZ DJI Technology Co., Ltd. (zwane dalej "my" lub "DJI"), aby zapewnić Ci spokój ducha. DJI zgadza się na dostarczenie produktów zamiennych za dodatkową opłatą, jeśli podczas normalnego użytkowania uszkodzenia przypadkowo dojdą do pokrytego drona, gimbalu i aparatu fotograficznego w okresie ważności. DJI ma związek z firmą ubezpieczeniową, która pokrywa koszty tych programów.

    Zakres

    Za niewielką dodatkową opłatą, DJI Care Refresh oferuje do dwóch  wymian w ciągu jednego roku. Za każdym razem, gdy poprosisz o wymianę, otrzymasz jednostkę zastępczą, która jest nowa lub odpowiada nowej pod względem wydajności i niezawodności.
    DJI Care Refresh i odpowiedni produkt muszą zostać zakupione w tym samym kraju lub regionie. DJI Care Refresh obsługuje tylko drony zakupione z oficjalnych lub autoryzowanych kanałów, a jego świadczenia są dostępne tylko w regionie, w którym został zakupiony.
    DJI pokryje koszty wysyłki tylko w kraju lub regionie, w którym zakupiono DJI Care Refresh. W przeciwnym razie klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie opłaty transportowe i celne powstałe w wyniku wysłania produktu z innego regionu. DJI ma prawo odmówić usługi w takich okolicznościach.
    
    Dla Mavic 2,  DJI Care Refresh jest przeznaczona tylko do gimbala z numerem seryjnym związanym z dronem. Jeżeli gimbal został wymieniony w oficjalnym centrum naprawczym DJI , zakres określony w umowie zostanie automatycznie zaktualizowany i zastąpiony gimbal będą objęte DJI Care Refresh. Drugi gimbal, który jest usuwany z drona, nie będzie objęty ubezpieczeniem.
    
    W przypadku serii Mavic i Spark można wymienić dron, gimbal, kamerę, akumulator i śmigła.
    W przypadku serii Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced i Phantom 3 SE, można wymienić dron, gimbal, kamerę i śmigła.
    W przypadku Inspire 2 można wymienić śmigła i śmigła.
    W przypadku Zenmuse X4S, X5S i X7, gimbal i kamera (w tym obiektyw) mogą być wymienione.
    
    Wskazówki

    DJI Care Refresh nie obejmuje:
    
    1. Zaginionego lub częściowo utraconego drona, gimbala lub akcesoriów.
    2. Skradzionego, zapomnianego lub porzuconego produktu.
    3. Uszkodzenia spowodowane lotem w nieodpowiednich warunkach.
    4. Pilot zdalnego sterowania, bateria Inspire 2, Phantom 4 Pro i Phantom 4 Advanced oraz akcesoriów.
    5. Umyślne straty.
    6. Otarcia i uszkodzenia obudowy, które nie mają wpływu na działanie produktu.
    7. Straty bezpośrednie lub pośrednie spowodowane działaniem siły wyższej.
    8. Prośby o uzupełnienie szkód poniesionych poza okresem ważności.
    9. Dodatkowe opłaty wynikające z ulepszeń technicznych lub ulepszeń wydajności.
    10. Uszkodzenia wynikające z modyfikacji niezgodnych z zaleceniami ręcznymi lub z użyciem niezgodnych akumulatorów i ładowarki.
    11. Uszkodzenia wynikające z użycia akcesoriów, baterii lub oprogramowania innych producentów.
    12. Dron lub gimbal który jest naprawiony lub wymieniony w nieoficjalnym centrum naprawczym.
    13. Gimbal, który jest usuwany ze statku powietrznego i zastępowany innym w oficjalnym centrum naprawczym DJI.
    
    Usługa wymiany

    DJI Care Refresh zawiera dwie wymiany. Jeśli wystąpisz z roszczeniem o dwukrotne zastąpienie produktu, uznaje się, że DJI w pełni wykonało usługę DJI Care Refresh. Usługa DJI Care Refresh zostanie zakończona.
    Po wymianie oryginalny produkt staje się własnością DJI, a produkt zastępczy jest Twoją własnością, a zasięg obejmuje cały okres obowiązywania Planu.
    
    Okres ważności aktualizacji DJI Care

    DJI Care Refresh jest ważny przez 12 miesięcy. Jeśli kupisz produkt z DJI Care Refresh na oficjalnej stronie DJI, wejdzie on w życie drugiego dnia po dacie wysyłki. Jeśli kupisz DJI Care Refresh osobno na oficjalnej stronie DJI lub za pośrednictwem innych kanałów, zacznie obowiązywać od daty umowy serwisowej.
    
    Proces wymiany

    1. Jeśli wystąpi uszkodzenie twojego produktu DJI i jesteś w zasięgu DJI Care Refresh, skontaktuj się z Pomocnikiem DJI za pośrednictwem http://www.dji.com/support
    2. Wyślij swój produkt (w tym dron, gimbal, śmigła i akumulator) na podstawie planu gwarancji DJI Care Refresh zakupionego w wyznaczonym przez DJI centrum napraw, zgodnie z instrukcją obsługi DJI.
    
    Jeśli kupisz DJI Care Refresh (Inspire 2), wyślij dron i śmigła.
    Jeśli zakupiłeś DJI Care Refresh (X4S / X5S / X7), wyślij kardan X4S / X5S / X7 (w tym obiektyw).
    Jeśli kupisz DJI Care Refresh (Phantom 4 Pro series, Phantom 4 Advanced i Phantom 3 SE), wyślij dron, gimbal, kamerę i śmigła.
    Jeśli kupisz DJI Care Refresh (seria Mavic i Spark), wyślij dron, gimbal, kamerę i śmigła. Aby skrócić czas logistyki, proszę nie odsyłać baterii, jeśli działa dobrze.
    Jeśli nie wyślesz wymaganych części, DJI może wymagać, abyś ponownie je wysłał lub odmówił zastąpienia.
    
    3. NIE zwracaj pilota zdalnego sterowania.
    
    4. W przypadku Mavic 2, jeśli twój gimbal jest wymieniony w oficjalnym centrum naprawczym DJI, wyślij dron i odłóż go z powrotem.
    
    5. DJI Care Refresh zapewnia do dwóch zamienników dla twojego drona. Dla każdej usługi wymiany, DJI Care Refresh dla serii Mavic i Spark obejmuje tylko jedną wymianę baterii.
    Proszę nie wysyłać dodatkowych baterii ani akcesoriów.
    
    6. Jeśli nastąpi uszkodzenie twojego drona i będziesz w zasięgu DJI Care Refresh, otrzymasz ofertę cenową dotyczącą opłat za naprawę. Możesz zapłacić za naprawę lub wymienić swój dron. W przypadku usług zastępczych zostanie naliczona dodatkowa opłata. Po potwierdzeniu płatności DJI wyśle ​​ci zamiennik.
    
    Zakończenie świadczenia usługi DJI Care Refresh

    DJI Care Refresh zostanie zakończona bez powiadomienia w następujących sytuacjach:
    
    1. Usługa wygasła.
    2. Statek powietrzny lub gimbal został naprawiony w nieoficjalnym wyznaczonym centrum naprawczym.
    3. DJI Care obejmuje dwie wymiany. Jeśli wystąpisz z roszczeniem o dwukrotne zastąpienie produktu, uznaje się, że DJI w pełni wykonało usługę DJI Care Refresh. Usługa DJI Care Refresh zostanie zakończona.
    4. Jeśli okaże się, że klient celowo uszkodzil produkt, usługa zostanie automatycznie zakończona, a DJI nie zaoferuje zwrotu pieniędzy. Jeśli klient zostanie uznany za powodującego wypadki finansowe, DJI zastrzega sobie prawo do podjęcia kroków prawnych.
    
    Opłata zastępcza

    Nie ma żadnych ukrytych opłat za usługę wymiany. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh otrzymasz priorytetową usługę. Koszt dwukierunkowej opłaty pocztowej dla klientów w obszarach usług DJI Care Refresh zostanie pokryty przez DJI. W innych obszarach koszty te i związane z nimi obowiązki klienta są ponoszone na koszt klienta.

   

    W regionie UE (27 krajów), Szwajcarii i Norwegii :
    
    w przypadku DJI Care Refresh (Spark) opłata za wymianę po raz pierwszy wynosi 49 €, a po raz drugi opłata za wymianę wynosi 69 €.
    W przypadku DJI Care Refresh (seria Mavic 2) po raz pierwszy opłata zastępcza wynosi 119 €, a druga opłata za wymianę wynosi 139 €.
    W przypadku DJI Care Refresh (Mavic Pro / Mavic Pro Alpine White) opłata zastępcza po raz pierwszy wynosi 99 EUR, a po raz drugi opłata za wymianę wynosi 139 EUR.
    W przypadku DJI Care Refresh (Mavic Pro Platinum) opłata za wymianę po raz pierwszy wynosi 109 EUR, a po raz drugi opłata za wymianę wynosi 169 EUR.
    W przypadku DJI Care Refresh (Mavic Air) opłata za wymianę po raz pierwszy wynosi 89 €, a druga opłata zastępcza to 119 €.
    W przypadku DJI Care Refresh (Inspire 2) opłata za wymianę po raz pierwszy wynosi 239 EUR, a po raz drugi opłata za wymianę wynosi 379 EUR.
    W przypadku DJI Care Refresh (X4S) pierwsza opłata zastępcza wynosi 59 €, a druga opłata zastępcza to 89 euro.
    W przypadku DJI Care Refresh (X5S) opłata zastępcza po raz pierwszy wynosi 179 EUR, a druga opłata za wymianę wynosi 269 EUR.
    W przypadku DJI Care Refresh (X7) po raz pierwszy opłata za wymianę wynosi 469 EUR, a po raz drugi opłata za wymianę wynosi 569 EUR.
    W przypadku DJI Care Refresh (seria Phantom 4 Pro) po raz pierwszy opłata za wymianę wynosi 139 EUR, po raz drugi opłata za wymianę wynosi 209 EUR.
    W przypadku DJI Care Refresh (Phantom 4 Advanced) opłata za wymianę po raz pierwszy wynosi 129 €, a po raz drugi opłata za wymianę wynosi 189 €.
    W przypadku DJI Care Refresh (Phantom 3 SE) opłata za wymianę po raz pierwszy wynosi 89 EUR, a po raz drugi opłata za wymianę wynosi 99 EUR.