Nowy DJI CARE REFRESH do DJI Mavic Pro Platinum Powiększ

DJI CARE REFRESH do DJI Mavic Pro Platinum

Producent: DJI

DJI/CARE/REFRESH/MAVICPL

Nowy

Dostępność: Ten produkt jest dostępny

Ubezpieczenie DJI CARE REFRESH do MAVIC PRO  PLATINUM

Więcej szczegółów

619,00 zł

Lista życzeń

Więcej informacji

Przy zakupie prosimy wybrać "odbiór osobisty", kod DJI CARE otrzymają Państwo emailem.

Kod można aktywować wyłącznie z komputera stacjonarnego po wybraniu kraju POLAND w prawym górnym rogu.




Ubezpieczenie od uszkodzeń z winy operatora DJI CARE REFRESH do MAVIC PRO PLATINUM

Opis i warunki usługi :

https://store.dji.com/product/dji-care-refresh-mavic-pro

DJI Care Refresh jest formą dodatkowej gwarancji która pokrywa uszkodzenia mechaniczne powstałe na skutek błędu operatora.

DJI Care Refresh
obowiązuje maksymalnie przez 1 rok ( nie ma możliwości przedłużenia)  od daty wykupienia i oferuje dwie wymiany uszkodzonego podczas normalnego użytkowania produktu za niewielką dodatkową opłatą (1 wymiana 109 Euro, druga 169 Euro).


Za każdym razem gdy zgłosisz kraksę otrzymasz następne nowe urządzenie lub nie noszące śladów użytkowania.

Kodem DJI REFRESH można aktywać do 48 godzin od aktywacji urządzenia. Jeśli minęło 48 godzin, ciągle możesz zgłosić chęć zakupu DJI CARE REFRESH wysyłając do DJI film, na którym będzie widać, że Twoje urządzenie jest sprawne technicznie. Wniosek z filmem można zgłosić tutaj .

Po zakupie, ubezpieczenie DJI CARE uruchamia się poprzez tą stronę ( kliknij tutaj ), podając numer z karty DJI REFRESH oraz wpisując nr seryjny drona.

Użytkownik który wykupi ochronę   DJI CARE REFRESH podczas kontaktu z serwisem DJI jest traktowany priorytetowo, skraca to czas oczekiwania  na wymianę sprzętu do minimum.

Użytkownik posiada status VIP co podczas kontaktu z pomocą techniczną ogranicza się do 1 telefonu do supportu by otrzymać odpowiedź na dowolne pytanie.



Schemat postępowania gdy przydarzy się wypadek i dron zostanie uszkodzony z naszej winy.




1. Zgłaszamy usterkę na stronie DJI - ONLINE REPAIR

2. Wybieramy, region, kraj, wybieramy produkt którego dotyczy DJI CARE REFRESH.


3. Wskazujemy elementy które odsyłamy  ( dron, akumulator, nadajnik)

4. Zaznaczamy że posiadamy DJI CARE REFRESH

5. Wysyłamy sprzęt do DJI do Holandii za pomocą kuriera (np. alekurier.pl)

6. Czekamy na wycenę - po jej otrzymaniu możemy zdecydować czy naprawiamy odpłatnie czy korzystamy z DJI CARE REFRESH.

7. Po wybraniu naprawy z DJI CARE REFRESH, użytkownik uiszcza opłatę 109 Euro za 1 wymianę lub 169 jeśli jest to już druga wymiana.

8.  Czekamy na powrót sprzętu z serwisu.


DJI Care Refresh nie ma zastosowania  :


1) Gdy produkt został utracony - skradziony lub zagubiony.
2) Uszkodzenie nastąpiło podczas lotów w złych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg, mróz, bardzo silny wiatr)
3) Do uszkodzeń nadajnika RC i akcesoriów dodatkowych
5) Gdy użytkownik celowo uszkodził sprzęt w celu osiągnięcia korzyści.
6) Do uszkodzeń obudowy - zarysowań, peknięć które nie wpływają na bezpieczeństwo lotu i funkcjonowanie produktu.
7) Do bezpośrednich lub pośrednich strat spowodowanych przez siłę wyższą
8) Gdy zgłoszenie chęci skorzystania z ubezpieczenia nastąpiło po wygaśnięciu usługi DJI CARE.
9) Dodatkowych opłat spowodowanych ulepszeniami technicznymi lub wydajnościowymi.
10) Do usterek powstałych na skutek modyfikacji sprzętu lub używania niekompatybilnych ładowarek lub akumulatorów.
11) Gdy usterka powstała na skutek używania nieoryginalnych akcesoriów, akumulatorów lub oprogramowania.









Akcesoria